Usch, var är min sommar?


image1419
Första skoldagen efter lovet och ja det gick väl finfint .
Vi har fått kameror i skolan som ska spionera på oss. Jobbigt men soft för nu får vi datorer i cafet nu.
Det är det som har hänt i våran skola under det sweeta lovet.

Idag var det så att jag och Maja tänkte åka ner till ungdomsmottagningen och titta läget och Maja skulle göra en grej.
Det slutade med att Sandra, Danne, Simon, Magnus och Markus också hängde på.
Ungdomsmottagningen it the shit uknow !

Sen vart det Pizza och vad tycker vi people om pizza ? Det äger iknow !
men jag förstår inte vad detta väder kom ifrån, är gud arg på oss ?
Frös typ ihjäl när jag väntade på bussen, usch ! 
Imorgon är det vår igen right ?
Annars drar jag på mig min hatade fjollräven igen !

Nej, nu ska jag fixa och trixa och duscha och ursäkta för att det inte vart så mycket bloggande idag...
Men om folk kommenterar mer så kanske man blir mer bloggsugen ;)

                                                                ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0