Yes Lördag .



Hej kom och hjälp mig jag behöver lite hjälp med att finna några bra låtar till Dj-kursen.
Jag lyssnar ju mest på hiphop och det är ju inte alltid så kul att dansa till, right ?
Så några partylåtar som inte är remix tack om någon har .

Nu till verkligheten..
Isabella ligger och sover i min säng idag igen den jäkeln, en riktig översovare den där bruden är.
Idag kommer Nettan hit och min syster kommer också hem med en kompis.
Har inte träffat sis på kanske 2 eller 3 veckor, så det var ett litet tag sedan.
Jag är lite sjuk ibland för när min syster är på sin skola ett tag brukar jag glömma bort henne.image1432
Alltså det är inte så att jag inte älskar henne men jag tänker inte "Jag har en syster glöm inte det Jytte".
Jag tänker ju på annat mer viktigt och glömmer liksom bort att jag liksom har en storesyster.
En fråga är detta normalt eller borde jag söka hjälp ?

Nu ska jag kanske sätta på mig kläder för jag kan inte gå runt i handduk hela dagen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0