Fredag .




-Vad tråkigt det ska bli med skola imorgon sa Magnus imorse och man var gladast att kunna berätta att det bara är fredag idag och att det är hela två dagar kvar tills vi måste pallra oss iväg till skolan.

Själv hade man en bra Valborg och det hoppas jag att du också hade.
Har inga bilder men det kanske kanske kommer senare.

Som ni ser och kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid helt enkelt. 
Har varit för upptagen med livet man lever eller ah nu låter det som att jag är världens upptagnaste kvinna och så är inte fallet.
Menmen jag kommer väl automatiskt börja blogga mer när lusten faller på.

Ett litet tecken på liv tänkte jag.
Får se när jag tar mig tid för bloggen igen men så länge får du simma lugnt kompis . ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra fortsatt dag:)

2008-05-02 @ 15:49:58
URL: http://joonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0