Stressad .




Stressade Jytte kanske?
Yesyes det är sant för att det är bara 3 dagar kvar i grundskolan för min del och det finns en del att göra.
Innan fredag har jag en himlans massa saker att göra.
Jag måste skriva prov och uppsats i bilden, göra klart mitt noarbeta om kärnkraft.
Ha prov i Franska, skriva bokredovisning, ha läxförhör i so och skriva klart om det ekonomiskakrettsloppet.
Allt detta måste jag göra innan Fredag.
Innan söndag ska jag också hinna packa för klassresan och Paris, prova håruppsättning för balen och fixa naglarna.
Mycket att hinna med samtidigt som man bara måste umgås med dom man kommer sakna när man är iväg på resa.
Skönt det kommer kännas efter fredag !

Nu ska jag fixa mig och göra lite läxor.
Ska och sola sedan stan där jag ska äta och kanske hitta nått fint sen dj-kurs.
Får plugga på tåget ;) Önska mig lycka till !



Kommentarer
Postat av: nettan grääs

hahahahah nej jag vet, men ändå han är ändå från kenya =]

2008-05-20 @ 21:00:15
Postat av: nettan grääs

hahaha oroa dig inte ;)

2008-05-20 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0