Vart tog sommaren vägen?



Haft en fin Lördag?

Jag har varit väldigt off här på bloggen och när jag har skrivit har det kanske inte varit de roligast inläggen men nu måste jag rejält ta mig i kragen.
Har tappat hälften av mina läsare om statiken är rätt och det bli man ju inte speciellt glad över menmen får ju skylla mig själv om jag bara tråkar.

Idag vaknade jag brevid Magnus men han åkte iväg till en kompis så idag har jag inte gjort så mycket.
Min syster är hemma och hon har färgat slingor i mitt hår och klippt av de slitnaste topparna.
Syntes inte så mycket men jag tog några bilder fast då ser håret mycket ljusare ut på "före"-bilderna än vad det gör på bilderna som jag tog efter blekingen. Alltså känns det meningslöst att slänga in de bilderna.

Sen har jag bara varit med familjen på handling och sovit idag.
Har mått lite illa så jag tackar för att vädret har varit perfekt för film och mys.
Men nu känner jag mig mycket bättre så då kan sommarvärmen komma tillbaka!



Kommentarer
Postat av: överraskning

sandreas.bilddagboken.se

2008-05-18 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0