Varför gör jag det här? Det är bördan jag bär .



Jag har fått äta upp min mössa och suttit still och bara stirrat blint
och skärpt till mig för att trösta men ibland så leder det till ingenting.
Jag är så less på att det största alltid besegrar minsta lilla ting
förutom fläcken på min tröja som inte ger mig någon sinnesfrid .

Afasi och Filthy, Fläcken
( vet inte om den är helt korekt om det inte är det så får du gärna rätta )


Varit och sola med Maja efter en bra dag i skolan.
Snart ska jag plugga inför franskaprovet imorgon men först ska jag duscha.
Shitans! jag har börjat med att avsluta alla mina inlägg med att jag ska gå och duscha.
Det är nog ganska ointressant men sant dock. ♥





Kommentarer
Postat av: Lexie

tack :D



hoppas franskaprovet gick bra :)

2008-05-23 @ 21:18:02
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0