Fredagar smakar bra.




Förlåt att jag inte tog mig tid att blogga igår.
Gårdagens liv var inte så bra så jag får skylla på det. En riktigt otursdag.
Fast efter skolan så blev den bara bättre och bättre.
Jag åkte in till Sthlm och träffade Magnus, Dan och Get.
Magnus köpte sig en snygging till jacka så sen åt vi oss tjocka på Mcdonalds.
När vi kom hem så mådde benen dåligt efter pep test och vandring i stan.
Så det blev dusch, glass och sen sovning. Ingen bloggning orkades med då.

Nu sitter jag i skolan och är i fullgång att påbörja avslutande lektion.
Detta har varit en bra dag och jag ljuger inte när jag säger att det ska bli skönt med helg.

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0