Här finns ingenting att klaga på.



Det känns och ser ut som att fler av mina läsare har börjat komma tillbaka. Jag blir allt glad.
Nejmen dagen då. Snö, kallt och blött. Men jag gillar vintern så ska inte klaga.
Fast något som jag kan klaga på är att jag fick IG på japanska provet.
Jag fick 2 poäng ifrån G och jag fick inget G-. Usch vad arg jag blev.
Nu måste jag åka till Södertälje på en studiedag och göra omprov.
Men får väl skylla mig själv.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Gjorde ett matte prov som nog gick finfint.
Skriver nog lite sen ist♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars lilla Jytte-Pytte!!

Men handen på hjärtat, har en klänsla av att du var beredd på det...



Bättre förberedelser nästa gång!!

Ha det gott// Marie

2008-11-24 @ 20:56:57
URL: http://marieiskogen.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Åh, jag hörde från André att du hade sådan otur på japanskan, din stackare! =( <3

2008-11-25 @ 19:05:51
URL: http://jonnajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0