Jäklans läxor och prov.


Klockan är endast strax efter fyra och det är redan svart utanför fönstret. Usch.
Idag har jag varit nära på att åka hem från skolan ett antal gånger på grund av att jag nog håller på att bli sjuk.
Men att få komma till skolan en ledig dag och göra omprov i japanska fick mig att härda ut.
Jag gjorde provet och ångrade mig att jag inte åkte hem för jag kommer nog ändå få göra omprov.
Jag kunde nästan inte ett skit på provet. I alla fall inte tillräckligt för att få godkänt.

Just nu är jag då hemma från Södertälje och sitter vid familjens dator för en gång skull.
Word funkar inte på min dator så gör ett försök på denna.
Och mot min förvåning verkar allt funka bra men man ska inte ta ut segern i förskott.
Nej, nu ska jag jobba lite ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0