Mitt i veckan.


Dagens skoldag gick sådär.
Alla är sjuka och trötta nu och det behövs ett mirakel för att inte fastna i samma depp.
Men ett stort skratt på sista lektionen fick en att orka ta bussen hem.
Fast att jag slutade tidigt idag, 13.40 så var jag inte hemma förens 15.50.
Livet är surt. I alla fall när man får vänta en timme på bussen.
Men imorgon har vi öppet hus på Wendela Hebbe så lektionerna är slut 13.00.
Jag ska inte vara med och presentera skolan så för mig är dagen slut där.
Så skönt att få sluta 3 timmar tidigare.

Medeltidens feodalims, Medeltida Norden och Den katolska kyrkan är det jag kommer få sitta och mata in nu i två timmar.
Har jobbigt historia prov imorgon.
Fast endas två timmars plugg för sen ska jag åka och titta på vinterjacka.
Magnus har lovat mig att en privatkurs i hur man åker snowboard så måste inhandla en jacka så jag inte frysser när jag stylar ner för backen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0