Hon med den roliga näsan.


Engelskan ligger här brevid men tror ni att jag har rört den? Nej.
Ska göra det snart.

Ikväll ska jag nog färga mitt hår. Brunt ska det bli eller röd/ljusbrunt.
Man vet aldrig med mitt hår de gör som de själv vill.
Men ljusare ska det iaf bli. Fast det är lite läskigt för jag har ju blivit så van med väldigt mörkt hår.
T.ex. har jag fått höra att första intrycker av mig är "Hon med det stora, mörka håret".
Men vad ska det nu bli för intryck är någon ser mig för först gången? Hon med den roliga näsan?
Nja, det låter inte så kul.
Men jag måste bara erkänna att jag inte använder extensions längre och nått rufsigt hår finns inte mer. 
Mitt hår vet knappt inte vad volym är längre. Vilket är positivt och lite negativt.


Bilder- Old hårfärg och nya hårfärgen

Får väl slänga in en bild på hur det blev sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0