Fredag natt.


Filmen är slut och vännerna har åkt hem. En liten filmkväll blev det allt.
Mys som vanligt att få träffa folket som för 7 månader sedan var en del av ens vardag.
Lite sorgligt om man tänker efter. 
Fast sånt är livet och det finns faktiskt inget som jag skulle vilja ändra på just nu förutom min dator då.
Den gör inte som jag vill. Fast det är väl så med alla saker här i världen.
Till en början är allt perfekt, insidan, utsidan och allt där till.
Sen så tar man den förgivet och man börjar märka fel.
Efter denna upptänkt så går det bara neråt och bråk uppstår. Efter detta stadie finns det två slut.
Antingen så skils man som fiender eller så kommer man till insikt och förstår att man inte kan leva utan denna produkt.
Jag och min dator är nog i det staiet där det förekommer bråk.
Vi vet inte hur det slutar...

Nej nu ska jag gå och sminka av mig och sedan sova, natti natti.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0