En dag och en gårdag .


Usch vad hon Jytte är usel på att blogga.

Jag sitter nu på datorkunskapen och känner attt denna dag samt vecka har rusat iväg.
Imorgon är det redan Fredag och efter mina tre lektioner så får jag äntligen min helg.
På svenskalektionen idag så hade vi i klassen muntligredovisning om olika idelogier.
För min grupp gick det inte så bra menmen det går fler tåg.
Något annat som gick fint var gårdagen.
Igår hade nämligen jag och min Magnus varit ett par i ett halvår nu, tiden går så fort när man har roligt.
Men vi var i haninge, vi åt och tittade runt lite.
Tro det eller ej men Magnus köpte sig en tröja, ett mirakel?
Nej, men alla kan inte älska att shoppa right?

Efter köp och mat så åkte vi hem till mig där vi båda sov för natten.
En jäktigt bra Onsdag kan jag samanfatta det som.


Bilder - Från igår på mig och en ros som jag fick av den där fina killen till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0