Vi ses på hjärtats bar, det här är brustna hjärtans höst.


Det blev ingen bio igår. 
Dan och jag bestämde oss för att vara lite sociala istället och grilla med några från min klass.
Vi gjorde ett äventyr ner till Nykvarn som vi kan sammanfatta med en privat busschaufför och lite knas. 
Sedan drog till Östertälje där det hade tänds en brasa och lite random samt klassfolk satt. 
Kvällen blev egentligen väldigt fail men det var ändå trevligt.
Trevligt att umgås med några klasskamrater. 


Jag vill bara berätta att jag är väldigt glad att jag har de klasskompisar jag har.♥

Kommentarer
Postat av: dan

jag med :P

2009-04-07 @ 21:18:34
Postat av: thilda

vi gillar dig också jytte! :)

2009-04-09 @ 20:24:55
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0