Ett inlägg med Italien.


Nu är jag hemma från Italien och är såklart trött som tusan vilket hör till.
Jag blev bjuden på resan av min farmor och det var jag, kusinen Malin, farmor och syster som åkte till Rom.
Sammanfattning av resan med hjälp av några ord och lite bilder.
Jag tog egentligen 550 bilder men resten av bilderna kanske kommer upp någon annan gång.
Resan i ord är pizza, vin, flirtiga itelienare, jobbiga turister, onda fötter och mycket av det där som är trevligt. 





Jag avslutar med att berätta att Rom är min nya favorit till huvudstad.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Jytte! :D

2009-04-08 @ 21:08:25
Postat av: fridelinen

åh vad fina bilder, vad har du för proffskamera egentligen? :O PÅ MÅNDAG ÄRE GRILLNING! :D

2009-04-10 @ 15:55:14
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0