en summering av lovet.


Snart är sommarlovet år 2009 slut. En massa geeks börjar skolan imorgon och jag får själv en sjukt stor ångest när jag tänker på det. Men jag ska var nöjd för detta lov blev ett rikigt bra ett. 
Fast vad har hänt på mitt sommarlov egentligen? Det skulle underlätta med en summering för att minnas.

Juni..
Den mest random men också bästa midsommar.
En massa bad och en heldel festnätter
3 veckors sommarjobb, sommarens finaste veckor. Suck.. 

Juli..
Fortsättning på sommarjobb.
Sundsvall med Petra, en rolig resa med en bieffekt dock.
Resa ner till mormor i Vänersborg med mamma.
Nätter med grillning, bad och partai!
Drygt en vecka i Öregrund på Nils land.

Augusti..
Haft trevligt med folk och njutit av sista veckorna. 
Träffat saknade vänner från förr.

Bild- Jytte och Nils
Jag hittar ingen bild som ska få stämpeln att vara sommarens bästa bild men denna får duga. Ni förstår säkert att bilden valdes för att flickan är så otroligt vacker på denna bild.. Förstå irronin, snälla!

Kommentarer
Postat av: Elin skoglund

Vilken gullig bild ! :)

2009-08-19 @ 22:54:15
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0