Torsdag 3.

Med få veckor kvar till lovet blir proven allt fler och uppgifter som skjutits upp ska lämnas in vilken minut som helst. Denna stress kan ändå ge mig stimulans på ett sätt då jag kommer känna en stor lycka när jullovet är här och jag är skolfri i 3 veckor.
Men snart är det helg och redan då ska det bli avkoppling, familjen med en Nils inräknad ska iväg på spa. Det är nästan så att jag tänker smyga ner ett par skolböcker i väskan, fan vad tragiskt det skulle vara egentligen.
Nejnej, nu ska jag göra skolskiten sedan blir det träning trots en förkylning.

Kommentarer
Postat av: Ma

Men ser man på ditt namn är högts användbart när man ska till att söka din blogg jaow!!! Vi kanske syns snart om jag kommer ner till sthlm, tack för senast!! :D

2009-12-04 @ 17:28:39
URL: http://shorthair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0