Livet är svårt.


Jag är en flicka som alltid går runt och funderar och filosoferar.
När jag har funderat och klurat på en sak länge så kan jag bestäma mig för att ändra på saker och ting. 
Tidigare idag hände detta, att jag bestämde mig för att ändra lite. 
Lite på livet sådär. 
Det är inte jag som har klagat, utan det är utomstående vänner(?) som har åsikter om livet jag lever.
Men då när man har bestämt sig för att ändra sig för andras skull så sker saker som får en att minnas varför man inte vill leva enligt andras lagar. Varför man gör saker för att glömma och att det faktiskt fungerar. 
Jag tror inte att man kan leva livet till hundra procent om man lever som andra tycker. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har rätt Jytte! Jag håller med dig.

2009-02-27 @ 15:51:47
URL: http://mangosorbet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0