Fredag.


Trött som satan så det är skönt att åka hem idag efter skolan. 
Jag kom på att jag inte har gjort det på typ en månad. Alltså åkt hem till Sorunda på Fredagar. 
Skolan idag gick undan. Endast ett minus med dagen och det var att vi fick tillbaka våra japanska prov. 
Jag hade 2,5 poäng ifrån G, igen. Resultatet var exakt samma som på mitt förra prov. 
Vi börjar tro att det är ödet. Att det är menat att jag ska få 2,5 poäng i från Godkänt. 
Det stora plusset då är att idag var det dags för att gå på lov. 

Ikväll blir det Jytte och Dan kväll och allt vad det innebär. 
Fast jag vet inte själv vad det innebär för jag har inte träffat och umgås med Dan så mycket den senaste tiden. 
Men tror att han skulle stå för sushi i alla fall. ♥

Kommentarer
Postat av: mickis

de e klart att de blir sushi när dan e med ^^

2009-02-23 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0