Lördagen.


Vaknade tidigt idag och tog bussen till Malin och Maja.
Sen blev det att åka runt en tid. 
Det blev i alla fall många timmars shopping. 
Mycket mat och med hem tog jag ett par jeans leggings och en blommig tunika.
När vi hade shoppat såpass länge att benen nästan vek sig så åkte vi till söder och satte oss på bion. 
Vi såg filmen Män som hatar kvinnor. 
Såklart att den var underbart bra. 
Jag älskar filmer som kommer från vårat kära land och denna film var absolut inget undantag. 
Den var rättare sagt en av de bättre som jag har sett.

Nu är snart lovet över och jag tänker på förra årets sportlov. 
Då händer det mycket men jag tror att det har hänt mer knas detta lov. 
Allt knas har berott på personer av det andra könet. 
Eller så har det berott på mig. Vilket samma. 
Jag har bestämt att göra som de andra. 
Att börja ta allt så seriöst. 
Så där seriöst som jag lovad mig själv och också dig att aldrig bli igen.♥

Kommentarer
Postat av: lisa

jo, men så blir de :p men va bra :)

2009-03-01 @ 02:10:00
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0