Oskar "Kihlen" Linnros?


Jag är en desperat flicka. 
Desperat och hungrig efter information om Kihlens album.
Jag har mailat honom på myspace men de är aldrig inne där. 
Så nu har jag skrivit i gästboken på whoa.nu för där är han tydligen inne ganska få ofta. 
Jag sitter här och mosar tummarna i hopp om svar. 
Men någon annan som vet något? 
Eller har jag skrämt iväg alla snookfans med jobbiga pussbilder. 



Annars får man väl nöja sig med att få höra Kihlens röst i Maskinens låtar. 
Albumet ska tydligen släppas den 19:de januari. 

Peace people♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Jag frågade honom på facebook och han sa typ att han jobbar fortfarande på den, att den blir grym och att den ska komma under våren. Peace

2009-01-11 @ 17:20:07
URL: http://lagom.devote.se
Postat av: Lisa

åh alla är desperata :(

2009-01-11 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0