god morgon god morgon.


God morgon. 
Blev ingen bloggning igår. Jag var i Malin och Majas hus hela gårdagen. 
Hade det mys och pratade en del. 
Idag blir det plugg, solning och kväll med flickorna. 
En sån kväll som vi alltid hade förut. 
Då vi alla var singlar och badade medans vi pratade en massa tjejsnack. 
Det var väl typ ett år sedan vi hade en sån kväll sist. 
Tråkigt men sant. 

Jag kommer ihåg när jag och Magnus precis blev tillsammans. 
Att han blev lite fundersam att det tog typ flera veckor tills jag skrev om vår relation i bloggen. 
Tänkte inte göra samma misstag för då blir det bara prat. Vi har gjort slut nu efter 9 månader. 
Men det är bra, vi är vänner och som någon sa till mig så börjar ett nytt kapitel nu. 
Hoppas det blir ett jäkligt bra kapitel. 

So long fuckers♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0