Fick jag vara glad för en dag skulle jag nog må bra.


Usch jag hade lite av en mardröm i natt. 
Att det var måndag idag. Måndagen då jag ska göra omprov i japanskan. 
Och likt mig så hade ingen pluggat ett skit. 
Vad fan händer om man frå IG på ett omprov?
Jag måste nog sätta mig och plugga lite nu innan jag åker in till stan och träffar flickorna från klassen.
Jag har den turen att inte börja skolan förens på Tisdag.
 
Bara för att så bjuder jag nu på Sveriges fulaste låt. 

Glad för en dag 
att vara glad för en dag
hur skulle det kännas 
hur skulle det va 
fick jag vara glad för en dag 
skulle jag nog må bra 
glad för en dag 
att vara glad för en dag. 


Kommentarer
Postat av: Hizzing

blogg.se har gjort en förändring som sabbar denna blogg!



Såna som jag som läser bloggar mha. RSS-läsare får numera en förkortad

version av alla inlägg här.

Jag och många andra har slutat läsa bloggar som har förkortade inlägg

just pga. detta.



Men det finns en inställning som du som blogg-skrivare kan göra

hos blogg.se för att återställa till hela texterna.

Eftersom jag själv inte har konto så kan jag inte säga exakt

vart man gör inställningen, men det ska finnas en kryssruta

under inställningar för att skicka hela blogginläggen.



Läs mer hos blogg.se

http://info.blogg.se/2008/december/publicera-bara-en-gang.html#comment

2009-01-07 @ 15:36:14
Postat av: Dannemamman

Ja du, det var nog många som hade måndagskänsla när dom gick upp i morse...

Själv var jag uppe före sju fast jag inte behövde.. Vad gör man inte för sina små?



Får man IG så lägger man på ett kol och gör om igen.

Bara inte tappa sugen!

På't igen bara.

Lycka till// Marie

2009-01-07 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0