Säger vi S N DUBBEL-O K?



Visst, jag läser blondinbellas blogg men jag har nog aldrig varit extremt avundsjuk på flickan. Inte förens idag... Snook på gotland och hon var där men inte jag. Aja jag får väl ta en kaka och trösta mig med att Snookarna också spelar i Härnösad som en Lisa tipsade om. Den 8de augusti och jag var såklart tvungen att ring och kolla om de var 18 årsgräns vilket det såklart var. Men den snälla farbrorn på andra sidan luren skulle kolla upp om jag inte kunde komma in ändå. Så nu sitter jag här och väntar hoppfullt på svar. 

Bild- Kihlen I Kinna 2008

Blir det snook i sommar?



Kommentarer
Postat av: louise

JAG VILL OCKSÅÅÅ! fan va sne jag blev nu :(

går det att fixa in två 17åringar till må tro? (a) :(

2009-07-22 @ 19:10:07
URL: http://adams-ray.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0