Onsdag?


Den här bloggen uppdateras grymt dåligt måste jag säga. Jag får väll skylla på att det är sommarlov och vädret tillåter mig inte att sitta inne. Jag håller knappt koll på vilken dag det är men det är väll så det ska vara när det är sommar?
Idag och igår har jag varit i Salem igen och besökt Nils hus samt igår träffade vi vänner hos Erik. Denna dag har det inte hänt så mycket, endast sovmorgon och bad. 

Det blir inge snook för min del på Söndag för jag ska till Vänersborg istället. Frågan är vad som har hänt med den snook-galne Jytte som skulle göra vad som helst för att få se snook live? Jag får väll erkänna att jag har ändras och inte är samma person nu som då kanske. Men hur som helst så blir det i alla fall Vänersborg imorgon bitti fast bara över helgen. Jag hoppas att jag ska få chansen att träffa lite saknade vänner när jag kommer hem.


Att packa och motionera är det jag ska ägna mig åt nu.♥



Kommentarer
Postat av: DAVID

ja det tycker jag att den gör

2009-07-15 @ 20:51:08
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Joanna

aww vilken söt bild :D:D vi måste hitta på nåt i veckan :D:D<33

2009-07-20 @ 01:03:30
URL: http://joannagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0