En bra början på mitt sommarlov.


Kan berätta om mina små äventyr sen jag bloggade sist. Senaste inlägget är ifrån Torsdags då jag slängde ihop något snabbt och litet innan jag åkte in till Gröna lund. Den kvällen slutade som många andra i Rönninge och jag övernattade i Nils hus. Dagen där på åkte jag hem tidigt för att endast hinna duscha och sminka om mig för att senare ta bussen till Nykvarn och Elins. Där åt vi tvåmansmiddag men senare kom det folk och med tiden blev det bara fler. En trevlig kväll som slutade med att jag åkte hem för att sova i min egna säng (bilder från kvällen kommer). Dagen efter är dagens dag och då har jag bara sovit ut och tagit en trip till ett gym som visade sig vara stängt, fail. Så jag ska ta en joggintur i skogen istället. Ikväll blir det en födelsedagsfest i Järna där man ska vara utklädd till något på bokstaven T. Under kvällen ska jag använda dessa brillor, någon gissning vad på T jag ska vara?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tiger? turk? tarzan? tönt? ja det finna ganska många förslag :P

2009-06-13 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0