A voice on the phone telling me to take care of my family.


En slapp Söndag som vanligt. 
Tårta blev det. 
Jag gillar släkten Gard väligt mycket faktiskt.
Det är alltid något nytt och knasigt som har hänt. 
Idag blev jag till och med avslöjad inför hela släkten. 
Avslöjningen var om vad jag vill inrikta mig i inom journalistyrket.
Det kändes underligt att behöva berätta för farmor att man drömmer om att få skriva om sex och snusk.

Resten av dagen har jag följt Sex and the city och pluggat japanska. 
Men nu ska jag ta en paus och ta på mig joggingskorna. 
Jag har faktisk börjat med att ta mig ut och springa 3 gånger i veckan. 
Lite nyttig är man allt. 



Kommentarer
Postat av: dalle

Jadu kanske inte så lyckat att bli aslöjad när farmor är med. Men gjort är gjort. ROligt att du börjat motionera iallafall. Men låt det inte gå till någon överdrift.

2009-03-02 @ 08:31:12
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0