Sexig, sexig brandman.



Fan vad jag älskar att ha karaktärsvecka. 
Inga läxor och knappt någon lektionstid. 
Idag hade vi genomgång av våra reportage. Vi fick läsa eller höra på reportagen vi har gjort under veckan. 
Här kan ni läsa mitt och Joannas (LÄNK).
Sedan fick vi gå och se treornas musikal. 
En riktigt skön dag och treornas uppsättning av Hair var super.
Vi slutade runt två och då bestämde jag mig för att ta tag i ett tröjbyte och åkte in till Sthlm. 

Imorgon är det fredag, härligt.
Jag börjar tolv och efter skolan ska vi ha en slags tävling.
Det är Oscar och Alexander som fick något knas och bestämde sig för att ordna en tävling för oss i klassen.
Tävligen heter Run Bitch och det går ut på att vi ska klättra på tak, springa efter bussar och samla kottar.
Vi vet inte vad man vinner men mitt lag har iaf bestämt oss för att vinna.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på ditt lag!!

Må ni vinna ett fint pris.

Kram // M

2009-03-26 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0