Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut .


Hemma i mitt gröna hus. 
Jag spenderade natten i Joannas säng i Rönninge. 
Vi fyra flickor hade planerat in sex and the city-maraton men vi begav oss till Rönninge ist.
Där besökte vi en pojke som firade sin födelsedag. Trevligt.
Det har varit en härlig helg men jag har saknat mitt busskort som in i helvete. 
När man är van att alltid ha det till hands så vänds allt upp och ner när det är borta över en helg. 
Nästa helg ska jag nog bara titta på film eller kanske bio?
Tror det kan behövas efter igår och i fredags. 

Nu ska jag dra fram kläder som går att svettas i för jag ska åka och träffa Malin och Maja i träningslokalen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0