T.


Ännu en dag då vi har fått jobbat självständigt. 
Jag och Joanna är klara med vårt reportage vilket är riktigt skönt. 
Idag har vi hunnit med att besöka centrum, intervjua mattanter och icabiträden, ätit godis och tagit en lång sovstund. Allt på dagens korta skoltid. 
Efter dagens skola så gick jag ner och spelade in en intervju med en marnmorska på ungdomsmottagningen. 
Lite halv pinsamt och jag har många tillfällen i intervjuen som jag måste redigera bort ljudet "ehh".
Sen har jag också hunnit besöka träningslokalen igen. Var senast där i onsdags så det var på tiden för ett återbesök. 

Det blir ingen mer blogging nu ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :P men jytte vrf inge våfflor på fredag :(

2009-03-25 @ 19:06:49
Postat av: dan

haha :P men jytte vrf inge våfflor på fredag :(

2009-03-25 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0