Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnade mig nu.


Denna helg har jag inte fått några långa sovmornar inte. 
Men sova har man pensionen till. 
Idag ska jag plugga som en tok men också hinna springa på lite löpband.

Våren är på väg och med tiden också sommaren. 
Fast det är inte mycket tid kvar. 
Det som är på allas läppar just nu är sommarens festivaler. 
Vilka artister ska vart och vilket arrangemang är bäst? 
Jag tror själv att jag ska bli av med min festivaloskuld i år. 
Jag ska ge mig till Peace and Love. 
Mitt musikmål för sommaren är Lars Winnerbäck nu när snookarna är off. 

Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu

Låten är inte favoriten men den är speciell. Vissa saker glömmer man nog aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0