Fredagen.


En solig fredag helt i min smak. Bara en lektion och sedan ett evigt sökande efter en jacka. Frida flirtade till, så att vi fick med oss en random Filip in på Lindex som smakråd, haha. Efter skolan och Södertäljes butiker åkte jag och möte upp Daniel och Fredrik i Haninge. Där hittade jag mig en snygging till jacka, äntligen. Annars har jag bara hunnit med att handla lite med mamma idag. 


Bild1- min nya drog, en eller två koppar om dagen är ett måste
Bild2- dagens Jytte är en suddig en
Bild3- min jacka, 198kr hmbarn (!)

Nu ska jag ut och springa av mig lite, senare blir det chill hos en Dan♥

Kommentarer
Postat av: fridelinen

jättefin jacka! - filip skulle säkert ha gillat den ;)

2009-05-09 @ 14:04:07
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0