Onsdag.


Igår var det en ledig dag för min del då jag endast satt inne och gjorde plugg hela dagen. Tråkigt är bara förnamnet men det behövdes verkligen för nu lever min klass i ett helvete med inlämningar och prov upp till öronen. 
Första N-provet i matte A idag då och det gick väll sådär, låter resultatet avgöra om det gick bra eller inte. Annars bara en lektion. 
Gymmet har jag hunnit besöka idag i sällskap av Maja och det gick super att träna faktiskt. Jag blir riktigt stolt över att jag har fått i gång konditonen och har tränat ordentligt under lite mer än 3 månaders tid. Fast dock finns det lite saker att klaga på. Som till exempel att jag dricker väldigt onyttiga drycker varje helg men det ska det bli ändring på. 


Bild- bara för jag tror att den här bloggen behöver lite kuk.

Nu blir det härligt samhällsplugg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0