Onödigt.

Nu ska jag ta någon random bok och lägga mig i min säng iklädd pyjamas. Det var år och dagar sedan jag använde en sådant nattplagg. Men det är mys!

Idag har det inte hänt så mycket som ska vara värt att nämna. Bara det gamla vanliga så som skola, jogging (denna gång blev det elljus spår med mor), övningskörning, plugg med min vanliga kvällskopp te.
Varje dag är det fan samma sak. Kanske beror på att jag är inne i en liten höstdepression och är beroende av rutiner för tillfället. Mycket sorgligt.
Fast egentligen så flyter livet på. Jag har inga större problem för det är snart jul, jag har ett jobb, jag är kär, fina vänner omkring mig, en familj som ger mig mat och en bög till katt. Vad mer kan man önska sig?
Det är nog skolan som får mig att hänga läpp, men det ska vi ändra på med lite plugg.
Nej du, jag skulle ju sova. ♥

Kommentarer
Postat av: Fagerlund- who else? :P

Snälla söta jytte, kan inte du hjälpa mej med en sak? Kan inte du göra en supersnygg design till min blogg?



Puss Puss <3 / Fagerlund

2009-11-18 @ 18:55:55
URL: http://sandrafagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0