Lördagens påhitt.

Årets läskigaste dag är här och jag ska börja dagen med att plugga japanska samt tänka på att det är få dagar till provet. Usch, usch!  Fast det blir ingen lång pluggstund för snart ska jag åka över till kusinen på kalas.
-Jag, kusinen och våra Italienska pojkvänner. (Ett bildbevis på att jordens snyggaste männen är italienare.)
Sen så efter blir det träning i den där svettiga lokalen. Igår var jag där med Daniel för omväxling skull. Han undrade hur jag kan vara en sån fatso när jag tränar som jag gör. Svaret på denna fråga är för att jag äter som en karl nu för tiden. Jag kommer snart börja äta protein pulver för mitt mål är att bli Sorundas biffigaste kvinna! Ironin flödar.
Men men ikväll blir det iallafall maskerad party, vilket ska bli helskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0