Dö mardröm dö!

Efter en skoldag är det alltid skönt att slumra till lite. Fast det är inte lika mys att vakna upp av en mardröm.
Jag har verkligen en tendens att drömma knasiga drömmar och sedan komma ihåg dom.
Dagens dröm handlade om att jag skulle gifta mig i direktsänd radio i en svart klänning. Kanske inte låter så hemsk men killen jag skulle gifta mig med som var själva mardrömmen. Faktiskt så har jag fortfarande lite ont i magen, sjukt knasigt! Aja.
Ikväll ska jag börja sticka en halsduk. Lite granny style kanske menmen det är inte denna tönt som kommer frysa i vinter iaf!
Men först ska jag göra det där som jag gör varje dag och tjatar om as hell. Någon gissning på vad fuck jag snackar om?  Runka? kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0