Våra brister gör oss till människor

Vill skriva ett godnatt och säga att jag inte har gjort mycket av denna dag. Så om jag skulle dö imorgon skulle jag inte vara tillfredsställd. Jag kan sammanfatta dagen med detta... Vaknade med mitt sällskap, åt frukost, tog en promenad, tittade på resor till värmen, blev ensam, lyssnade på A-ray, åt lunch, städade, lyssnade på A-ray, läste, fick ångest pga tristess, lyssnade på A-ray, ringde Dan, åt middag, åkte med Dan och hämtade två vänner, spelade poker, blev två till, hade en trevligt kväll. Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig för att läsa. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin Skoglund

Vad du uppdaterar Jytte. Loves it!

2010-11-07 @ 15:59:01
URL: http://eeeliskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0