29 april

Mösspåtagning! Utmaningen gick nog bra, det var iaf väldigt kul att bila/springa/söka/ringa runt för att finna svar på hundratals frågor och göra utmaningar. Det var allt ifrån att köpa Lotti blomfrön till att ta reda på vilka E-ämnen det finns i Stockholms glasshus pepparkakaglass. Snygga var vi också! Men för mig slutade det med att jag dissade pappas varma samt stora militärbyxor och satsade på shorts. Ikväll är det utgång för hela världen utom mig. Ska vara hemma och sova. Jag är bättre än igår men halsen bråkar fortfarande. Tråkmåns? Visst, men jag vill bli frisk så jag kan igång med träningen snabbt igen. Har redan fått kli i kroppen efter en, snart två vilodagar. Nu sängen i sällskap av en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0