god only knows what i be without you

Bild- träningstips för datalökar, spänn magen och lyft upp dig i stolen och pressa. Tönt? Kanske.

Godmorgon! Efter en lång morgonpromenad och en frukost i solen har mitt sällskap lämnat mig. Just nu sitter jag och fixar ett träningsschema till syster. Hon fyller år imorgon så hon ska få träningsschema, bröd a la Jyttte och ett presentkort. Har aldrig gett bröd till någon i födelsedagspresent men har man en fattig student till syster så har man. Föresten är mitt bröd det bästa, så det så.
Idag ska jag göra lite nytta så som att fixa och fota min cykel samt min balklänning. Det är dags att sälja skiten. Men först ska jag ut och lägga mig i solen och läsa Gud som haver. Är redan sönderbränd sen igår menmen det är ju förfasen sol ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0