Några dagar



En del dagar har gått sedan sist. jag tar och rabblar några och dess händelser.
Fredag: Blev en hemmadag i Nils hus pga vädret. Lite tennis spelades. När jag väl åkte hem gick det knas. Knas, knas, knas. Knasigaste bussresan någonsin. Så knasig att jag inte orkar skriva om den.
Lördag: Jobb mellan 10-15. Party hos tant Grön. Slutade med mycket fylla och att en ambulans anlände. Händelserik kväll.
Söndag: Seg dag men mysig. Skönt att man vara en av få som vaknade utan ångest.
Igår, Allahjärtansdag: Jag gick upp tidigare och gjorde frukost till Nilsen som den snälla flickvänen jag är. Men han åt segt som vanligt så det slutade med stress. När vi väl kom ut till bilen så startade den inte. Lilleste bilen gillar inte kyla. Blev att väcka familjen Press och plocka fram startkablar. Vi kom tillsist iväg. Kort dag i skolan och sedan hem. Det blev middag iform av världens godaste pizza. Sen film. Jag utnämner detta till den bästaste hjärtedagen, trots problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0