Träning?

Har varit och tränat med Sandra idag. Blev biceps, triceps, axlar och mage samt lite löpning. Kom hem och såg att Sandra hade skrivit ett inlägg om träningpasset och glad blev jag över de fina orden. Blev också lycklig över att en gubbe kom fram under passet och tyckte jag var en elak kompis. Jag är elak och det är jag stolt över. Lika stolt som jag var den gången jag fick Rebecca att spy under ett gympass. Underbart när man får personer att prestera mer än vad de själva tror att de klarar.
Jag har börjat köra med syster också och det går framåt. Hon är stark som fan. Klarar redan 110kg i benpress och hon har inte tränat på år och dagar. Men allt handlar om att inte ge upp bara för att det är jobbigt. Allt handlar om att ha någon eller något som pushar en.
Imorgon ska vi ge allt på gymmet. Nils och jag. Vi bestämde det att imorgon ska vi göra nått kul. Nått kul som gör att man utvecklas mentalt. Imorgon ska vi köra så vi stupar. Det ska bli benen som ska plågas och löpning ska det bli. Hårda intervaller och det med basta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

TA MED MIG IGEN! I need you to push me! :D

2011-01-21 @ 14:16:23
URL: http://swennerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0