Onsdag - frisörtid och träning

Godmorgon. Har tagit en morgonpromenad och ätit en stor omelett till frukost. Om 40 minuter ska jag ner och fixa frillan hos frissan. Håller tummarna på något bra. Efter blir det träning. Ska troligtvist träffa den där killen sen, eller ja vi får se.

Sen föresten.... Jag gillar snookarnas musik fortfarande. Dock har jag nog vuxit förbi den där galnasnook-tiden i mitt liv. Men de kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat fast som snookarna inte som soloartister. Men Oskar har jag lite svårt för pga hans beteende och sätt på scenen. Samt att hans låtar är mycket "tyck synd om mig". A-ray har jag inte sett live än. Ska göra det den 23mars på cirkus. Får se om han är lika cool som katten i långalandet var förut. Snook var, är och kommer alltid vara snook men snook är historia.

Kommentarer
Postat av: essiie

jag är nu galen i Daniel helt sjukt, men honom har jag träffat några gånger! Han är grym live, ses 24mars på cirkus :D

2011-03-02 @ 18:56:14
URL: http://essiecederroth.blogg.se/
Postat av: essiie

jaa typ rätt galen :) Nej men det har lagt sig lite, nu när man har träffat honom och pratat mer med Danne. Känner mig mer som en kompis än ett fan nu haha :)

2011-03-03 @ 12:53:26
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0