Onsdagtorsdag

I onsdags var jag på årets första studentskiva, Sandras klass hade kalaset inne på Rose. Vi hade middag innan hos mig med Lassepizzan, tjejsnack och sminkfix by Maja. Underbar kväll! Jag övernattade hos min systeryster. På torsdagen åkte jag direkt ifrån henne till skolan. Hade en heldag och sen åkte jag tillbaka till Sthlm med Maja i sällskap. Vi virrade runt på söder, åt och tog sedan bussen till djurgården, trodde vi i alla fall. Fick ta en liten joggintur till cirkus där A-ray skulle spela. Konserten var helt otrolig. Jag trodde aldrig att jag skulle få gråta till en snooklåt igen men se det fick jag. Han körde inga problem och det var helt klart kvällens höjdpunkt. Fyfan vad jag saknar att höra snookarnas låtar live. Usch, usch.
Nej nu ska jag åka och träna med Sandra. Ikväll blir det slappslapp med Nilsen. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: Essie

du var inte ensam om att bryta ihop till snook låten! Hakuna Matata!

2011-03-26 @ 16:35:12
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0