fredag - men inget fucking mys

Firar fredagkvällen med titt på tvn. Jag har hittat ett nytt favoritprogram, Varning för barn. Underbart! Garvar röven av mig. Speciellt när ett barn gick fram till Oskar Linnros på ELLE-galan och sa att hon älskade hans låt "Gubben i lådan". Kanske ett kvitto på att jag har tråkigt men jag skrattar fortfarande åt skiten.
Var och shoppade lite i Skärholmen igår. Åkte hem med ett linne och underkläder fast med alla pengar i behåll. Det är så det ska vara. Idag blev det att leka chaufför och genomföra en trip till Södertälje där Vilhem och Nils skulle uträtta ett var sitt ärende. Sedan åkte jag hem, åt lunch, läste, somnade, vaknade av telefonen för att sedan åka och träna. Nu ska jag fortsätta mitt tvtitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0