Fredag helg måndag

En helg har gått och jag ska försöka sammanfatta den. Ledig i fredags och spenderade dagen men att beta av min attgöra-lista samt att träna. Träningen blev i form av att lyfta vikter samt springa på löpbandet. Det var halv kul. I lördags jobbade jag till tre och blev sedan upphämtad av Nils för att picknicka. Jag utnämner picknicken till den bästa någonsin. Den var perfekt om man bortser från att det blev lite kallt samt att brödet innehöll spår av russin... Kvällen spenderades med högläsning av Hungerspelet. Det har blivit vårt nya intresse, högläsning ur Nils skoluppgifts-bok. Töntigt men sant. På söndagen drog vi till Rönninge för att spela/titta på tennis. Jag kom på att jag måste ta tag i min tennis-karriär så jag bokade in en tid med min personliga tränare imorgon eftermiddag. Jag och Nils åker ju till Tunisien snart och vi har bestämt att när vi är där ska pioritera att spela lite tennis varje dag. Jag måste ju förfasen ta tag i det och lära mig spela ordentligt nångång.
Ikväll blir det löpning med Sandra. Har blivit lite av en måndags-tradition. Nu blir det lagning av middag och det med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0