Once you go black you never go back.

Sedan sist: Maskeradkalaset i fredags blev en succé! Riktigt trevligt att träffa nytt folk iklädd ett svart fluff och brun färg över kroppen. Dock blev det lite för fullt som vanligt här uppe... Men det var det allt värt!
Igår efter en otroligt bagfull morgon försökte jag plugga, vilket ändå gick bra! Vid tre gick jag och Nils en sväng till hallen och kollade på Angelicas lag som spelade. Innebandy. Avslutade kvällen med middag och SÅ mycket bättre. Såklart!
Imorse vaknade jag av framdukad frukost med tända ljus. Dock förstörde jag myset med att ta fram datorn och köra en presntation om Moseys stjärna. Imorgon smäller det och jag är faktiskt nervös. Jag som trodde jag hade slutat med sånt skit, men icke! Idag blir det övning inför imorgon, klättring, simning och massage. Mina axlar är döda, helt utan anledning. Suck. Ska försöka hinna sola också med tanke på rubriken.

Kommentarer
Postat av: petra

hahahahhahahaha jag dör, fan va underbar du är! åh snart kommer du hem! pussis

2011-11-18 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0