Tisdag.

Sitter och räknar ut hur mycket nötkött jag äter i veckan. Kom fram till ca 400 g. Vilket är kalas bra! Jag är nöjd. 400g är accepterad mängd för den hållbara utvecklingen. Medelsvensken äter ca 1200g kött(nöt och gris) i veckan. Fast att jag känner mig bra, kan det alltid bli bättre. Vegetarian är inget jag satsar på just nu. Mer vegetarisk är mitt måtto.
Nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta plugget inför fredagens tenta. Om någon timme ska jag med ett kvinligt sällskap ta en promenad. Bara så ni vet alltså.
Föresten dagen: Efter en morgonpromenad och en frukost for jag iväg till medicinska biblotektet för att plugga. Gick riktigt bra. Sedan lunchmöte med FSAstud. Kommentar: Jag försöker komma in i det där FSA grejen men det är som en ny värld. Efter begav jag mig till gymmet men halvvägs vände jag hemåt istället. Känner att jag håller på att bli en sjuk jävel så stod över träningen idag. Hemma la jag mig och vilade, tog en alvedon, sedan en promenad och nu mår jag halvprima. Men men mer plugg var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0