Kärlek vid första ögonkastet

Efter lunchen for jag ut på promenad delvis för att skicka iväg två brev till två pappor men ocks åfrö att få luft. Påvägen hem från postlådan gick jag förbi min favorit väg. Där det finns så underbart fina hus så att jag måste stanna, tappa hakan och bli varm i bröstet. Idag såg jag att ett av husen var till salu och jag blev kär. Så jävla otroligt kär! Dock är jag lite arg att de inte väntar 15år med att sälja huset så man har en chans att spara ihop till de 2,5 miljoner. Funderar på att ringa mamma och be dom sälja huset i Sorunda och flytta hit och hålla huset tills Nils har det där toppjobbet och vi har råd med huset. Drömma kan jag alltid. Fast i ärlighetensnamn har jag en bättre plan. Jag ska vänta tills huset är sålt och sedan lämna en lapp i brevlådan om att jag är extremt sugen på att hyra rum av ägarna. För i huset finns det en tvårummare och kök som är lämplig att hyra ut. Håller tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0