ATSIMNINGPLUGG

Att vara ute på fältet gick bra. Det är lärorikt, myckte. Och kul. Mailade just iväg recept på bröd till min arbetsterapeut. Hon är underbar. Jag vill äga hennes liv som 50+. Motorcykel, resor, fällskärmshopp och snart dykset. Jag tror jag har valt rätt utbildning. Säger tror för jag vet inte till hundra, vet kanske till nittio. Ska ut och träffa en ny arbetsterapeut imorgon. Efter den dagen kanske de sista tio är gjorde. Fast det tror jag inte. Man kan ju aldrig vara hundra. På något.
Efter simning på IKSU ska jag nu hoppa i säng och läsa lite ut en kursbok. Jag är stolt att mitt pluggschema fungerar bra. Fast det har ju bara gått två dagar. Menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0