En söndag

Saker som har hänt under dagen: Vi har båda pluggat järnet. Jag har strukturerat upp alla mina papper och kunskap samt gjort ett schema över hur månaden innan tentan ska se ut pluggmässigt. Vår granne Jan-Olof kom in på fika och prat. Som den gulliga gubben han är hade han med sig rosor till oss. Det värsta är dock att vi har väldigt svårt att förstå varandra. Han har extremt bred dialekt. Menmen. För någon timme sedan tog paus ifrån pluggandet för att springa. Blev en tur över en bro, in i ett villaområde och tillbaka under en järnväg. Holmsund är otroligt mysig på hösten men längtar tills det blir vår och sommar. Tror det är något härligare här då. Nu har vi precis ätit middag och ska fortsätta pluggandet, eller jag funderar på att ta en promenad till solariumet. Efter mycket vi-ande får jag avsluta med att säga att söndagar är jävligt bra för då har man tid att vara vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0